High Tatras

Krásne, aj keď takmer všade upršané, utorkové ráno. Vítam Vás pri novom článku po menšej pauze. Ako asi viete, bola som na menšej dovolenke s priateľom a rodinou vo Vysokých Tatrách, konkrétne na chatke v Tatranskom Lieskovci. Je to taká naša každoročná klasika, kde si chodíme oddýchnuť od rušného života v meste. Tentokrát som tam strávila spoločne s priateľom necelých 6 dní a oslávila tam aj svoje (už bohužiaľ) 22. narodeniny :) Keďže počasie bolo kostrbaté, sem tam horúco, poobede dážď a búrky, nefotila som veľmi a radšej si užívala, jedla a pila (samozrejme s mierou) :D Mám zopár fotiek, ktoré fotil priateľ, a tak Vám sem aspoň pár z nich pridám.

Tento rok som sa moc na turistiku neodvážila, pretože mám stále problémy s kolenami, no napriek tomu sme sa vybrali na môj narodeninový deň asi na tú najhoršiu túru, aká sa len dala vybrať, a to na Zelené pleso. Cestu tam sme nejak po 2,5 hodinách zvládli, no cesta naspäť bola horor. Otec navrhol, že pôjdeme ešte na Veľké biele pleso, čo bolo pol hodiny odtiaľ. Lenže cestou z tohto plesa domov, sme si pomýlili trasu a išli úplne na opačnú stranu doliny :) Cesta naspäť prudkými kopcami v horúčave a útekom pred obrovskou búrkou nám trvala vyše 4 hodín a k nášmu parkovisku sme sa nakoniec museli dopraviť autobusom :D Ešte doteraz mám svalovicu na nohách. Naozaj super strávené narodeniny, ale aspoň sme sa nasmiali a máme zdolanú ďalšiu časť Tatier :D Po tomto som 2 dni nevedela chodiť po schodoch :D

Okrem tohto výletu som bola tentokrát už len na tradičnom Štrbskom plese a na chatke. Aj keď som si tam teda veľmi neoddýchla, som rada, že som tam mohla tráviť týchto pár dní. Nie je nič lepšie, ako byť s priateľom a rodinou mimo domova a zažiť niečo nové :)

Na tejto fotke môžte vidieť mapu spomínanej túry. Začali sme dolu na žltej, prešli sme na Zelené pleso, odtiaľ na Biele (ľavý zelený krúžok) a mali sme sa vrátiť. Lenže sme išli ďalej po zelenej značke a prišli sme do Tatranskej Kotliny (pravý zelený krúžok). Všimnite si tu "menšiu" vzdialenosť späť k parkovisku :D

6 comments:

1. wau, to je nádherný! do Tater bych se taky někdy chtěla podívat. no každopádně to byl asi zajímavý narozeninový zážitek, ze kterého vzešly opravdu krásné fotky :)
    in another galaxy

ReplyDelete
  2. Krásné fotky! Do Tater bych se také chtěla podívat :)
    Opožděně všechno nejlepší k narozkám! :)

3. Tyjo tak na takové túře bych asi umřela :D :D Každopádně věřím, že sis dovolenou užila :) Fotky jsou krásné :)
    Ráda bych tě tímto také pozvala do giveaway, která probíhá na mém blogu :)

SweetElis

ReplyDelete
  4. Nezávidim ti tú svalovku vôbec. A tá menšia vzdialenosť. Myslím že by som sa zviezla radšej na srnke :D Fotky sú krasne len škoda tých zničených lesov :(

NicoletteLear

5. v tatrach som už dlho nebola krasne su stale tatry:)